על ההרצאה
באתי, ראיתי, הפצתי
הרצאה המסבירה על איך לייצר תוכן ויראלי.
קהל יעד: כיתות ד' עד יב'.
NO FILTER
על הסיפור האישי והתמקדות בקשיים ובמשבר
קהל יעד: כיתות ט' עד יב וצוותים מקצועיים
יזמות בעתות משבר
בעקבות השבת השחורה ב7/10/23 והמשבר הגדול שנוצר בכל המדינה שלנו בכלל ובעסק של שחר- שרוטונים שחר מספר בהרצאתו איך התמודד עם התקופה, מה הם המהלכים והיזמיות שעזרו לו להתמודד עם המשבר.
קהל יעד: כיתות ט' עד יב' וצוותים מקצועיים.
על המרצה
מנכ"ל ומייסד חברת שרוטונים, חברת תוכן הנצפית ביותר ביוטיוב ישראל עם ותק של 18 שנה.
בר דוד נחשב לאחד מחלוצי האינטרנט בישראל שהחל את דרכו בשנת 2004 כשיסד את אתר מקושרים - הרשת החברתית הראשונה והגדולה שהיתה בישראל עם למעלה ממיליון משתמשים רשומים!
הפרויקט שהחל כרעיון כשהיה בן 19 בזמן שירותו הצבאי הפך להצלחה ברשת ואף הגיע לשיאו כאשר במרץ 2009 נמכר האתר לפורטל המוביל בישראל "וואלה" לפי שווי של 14 מיליון ש"ח.
כיום מוביל את חברת שרוטונים כחברת תוכן המפיקה סרטוני וידאו ואנימציה עם למעלה ממיליארד צפיות אורגניות ו1.5 מיליון עוקבים במדיות החברתיות.
בנובמבר 2016 נבחר שחר לאחד מ100 המשפיעים על הדיגיטל בישראל ע"י ארגון מנהלי הדיגיטל ואתר Profile.
בדצמבר 2019 נבחר בפרויקט 40 על 40 של אתר ICE לאחד מהאנשים המשפיעים בעולמות המדיה, הפרסום והדיגיטל בישראל
שחר מרצה על יזמות, תוכן ושיווק בפני קהלים רבים.
שחר בר דוד
איך להיות ויראלי?


צלם: טל אורן
.png)